המלצת מסעדת סזאר על שירות הלקוחות שלנו
היי אודליה,
ברצוני להודות לך על הנכונות והקפדה במתן שירות. הן בזמינות הטלפונית שלך והן הזמינות במייל. אני מודה לך על שערכת את כל הבירורים ואף חזרת עם תשובה חיובית לגבי הקפאת המנוי - אני לראשונה מנסה את השירות שלכם (פרסמתי עד כה אצל המתחרים בדרושים) ומתרשם לחיוב מן השירות.
אמנם טרם מצאתי עובד באמצעות הפלטפורמה שלכם אך אני אופטימי, ותודות לשירות המסור שלך גם יתכן שאצליח למצוא.
שלך בכבוד,
איתי פלח יוגב,
בעלים מסעדת סזאר ברחובות.
היי אודליה,
ברצוני להודות לך על הנכונות והקפדה במתן שירות. הן בזמינות הטלפונית שלך והן הזמינות במייל. אני מודה לך על שערכת את כל הבירורים ואף חזרת עם תשובה חיובית לגבי הקפאת המנוי - אני לראשונה מנסה את השירות שלכם (פרסמתי עד כה אצל המתחרים בדרושים) ומתרשם לחיוב מן השירות.
אמנם טרם מצאתי עובד באמצעות הפלטפורמה שלכם אך אני אופטימי, ותודות לשירות המסור שלך גם יתכן שאצליח למצוא.
שלך בכבוד,
איתי פלח יוגב,
בעלים מסעדת סזאר ברחובות.