Job Ninja ממשיכה להעמיד את לקוחותינו ואת השירות המסור והמקצועי הניתן להם בחזית העשיה המקצועית. לרשות לקוחותינו ולבקשתם, הקמנו את 'מרכז העסקים של Job Ninja' אשר נועד לתת ללקוח מענה קשוב ומקיף לכל צרכי העסק, עובדיו ומנהליו. כך יוכלו לקוחותנו לרכז במקום מקצועי, אמין, מהימן ומסור אחד, טיפול אישי ונכון לכל צרכיהם.

מרכז העסקים מאפשר ללקוחותינו להינות ממגוון סדנאות, הדרכות וליווי אישי ומקצועי, במגוון תחומים, המיועד לעובדים זוטרים, מנהלים, מנהלים בכירים ובעלי העסק. כל השירותים ניתנים בהתאמה אישית ללקוח, תוך הקשבה ומתן תשומת לב מירבית לצרכיו ומיקום הלקוח במרכז העשייה המקצועית. מטרות החברה ובעליה הן מטרותנו. הצלחתכם היא הצלחתנו. כל אנשי המקצוע, אנשי שטח ואקדמיה, המתחמחים בתחומם בארץ, יישמחו לעמוד לרשות לקוחותינו ולסייע בידם בתהליך ניהול והובלת העסק. ניתן להשתמש בשירותנו לייעוץ חד פעמי, לסדרה של כמה פגישות או לליווי שוטף תקופתי.

השירותים הניתנים במרכז:

סדנאות והדרכות למנהלים זוטרים, מנהלים בכירים ועובדים -

אנו מעמידים לרשות לקוחותנו מגוון סדנאות והדרכות בנושאים רבים, ביניהם: גיוס עובדים נכון ויעיל (אמצעי גיוס, איפיון עיסוקים ובניית הגדרות תפקיד, בחינת קורות חיים, ביצוע ראיונות עבודה וקבלת החלטות לגבי מועמדים), מכירות, גבייה, עבודת צוות, שירות לקוחות נכון, התמודדות עם לחץ, ניהול יעיל, זכויות העובדים ברשויות, כלכלת משפחה נכונה, המנעות מהגעה לבית דין לעבודה, סדנאות והדרכות בגרפולוגיה וניתוח כתבי יד וסדנאות והדרכות חוויתיות כגון: סדנאות בישול, צחוק, יוגה, שדאות, אלכוהול וכולי.

העברת התכנים יכולה להתבצע כסדנא, הרצאה, או הדרכה, במשרדי הלקוח או מחוצה לו ומתבצעת תמיד בהתאמה למדיניות הלקוח ומטרותיו וכן לקהל היעד. ניתן לשלב את הסדנאות וההדרכות ביום גיבוש, ימי כיף וכולי.

לפרטים נוספים >>>

ליווי אישי והדרכה פרטנית לתמיכה חד פעמית או שוטפת למנהלים ועובדים -

מי מאיתנו לא זקוק לעתים למעט עזרה, ליווי, הדרכה או כיוונון? צוות המומחים של מרכז העסקים יוכל לסייע בידכם, מנהלים ועובדים, בליווי אישי ומקצועי, 'אחד על אחד', תוך שמירה על מהימנות ודיסקרטיות מלאה. ניתן להסתייע בליווי האישי בבניית תהליכים ותוכניות עבודה, בהתנעת וליווי תהליכים מרכזיים בחברה, בליווי חניכה או בליווי שוטף לאבחון ופתרון בעיות (העצמה, יחסי אנוש, עבודת צוות, ניהול זמן ועוד) וייעול תהליכים אישיים.

לפרטים נוספים >>>

ייעוץ שיווקי ומכירתי -

אנשי מקצוע רבים מקצועיים מאוד בתחומם, אך אין להם את הידע, הניסיון והמיומנות הנדרשת במיומניות משלימות, שיכולות להיות קריטיות לניהול ולבעלות על כל עסק, לכן מומלץ מאוד להיעזר במומחים. צוות המומחים המלווה את המנהלים והעובדים במרכז העסקים שלC.V. POOL יוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי בתחומי שיווק ומכירות על מנת לייעל תהליכים אלה בעסק. הגברת המכירות, ייעול מערך השיווק, פנייה לאפיקי פרסום חדשים, ייעול אפיקי פרסום ישנים, עבודה עם מדיות חברתיות ועוד.

ליווי תהליכי גיוס, איתור, קליטה והטמעת עובדים -

אנשי המקצוע, בעלי ניסיון של שנים בגיוס עובדים, יכולים לסייע למנהלים ובעלי חברות בליווי תהליכים של איתור עובדים, מיונם, גיוסם והטמעתם בחברה. כך, נהפוך את העובדים שלכם למקצועיים על מנת שנוכל לייעל ולשפר את תהליכי גיוס העובדים ולהתאימם למגמות עכשויות בגיוס העובדים. הליווי נעשה במקביל לגיוס בפועל וכולל, מלבד מחזור הגיוס המיידי, גם בניית נהלים, כתיבת תהליכים והקניית כלים למגייסים בחברה על מנת שיוכלו להתמודד עם גיוסים כאלה בעתיד.

מיקור חוץ מלא לתהליכי גיוס בחברה -

מעסיקים רבים, אשר אינם מצליחים לגייס עובדים בצורה טובה, מעדיפים, לעתים, להעביר את התהליך כולו לשירותי מיקור חוץ, במהלכם נהנה המעסיק מאנשי מקצוע אשר מבצעים עבורו את התהליך כולו. מיקור החוץ מאפשר ללקוח להנות מעבודה מקצועית יותר מחדש ולהפחית עלויות, אנרגיות ומשאבים המתבזבזים על ידי גיוס לא מקצועי מאידך. התהליך יכול לכלול איפיון עיסוק והגדרת משרות, איתור מועמדים, בחינת קורות חיים וזימון לעבודה, ראיונות עבודה, מרכזי הערכה, קבלת החלטות לגבי עובדים ואף הטמעתם בפועל בחברה.

קיום מרכזי הערכה לבחינת מועמדים -

צוות המגייסים במרכז העסקים של Job Ninja יוכל להעמיד לרשותכם את מיטב שנות ניסיוננו בביצוע מרכזי הערכה לבחינת מועמדים, כך שתוכלו לוודא כי מתקבלים עבורכם המועמדים המתאימים ביותר. ניתן לקיים את מרכזי ההערכה במשרדי הלקוח או במשרדי Job Ninja הממוקמים בתל אביב. מרכזי הערכה מתבצעים למגוון תפקידים תוך התמחות בתפקידי מכירות, שירות, אדמיניסטרציה וניהול. ניתן לקיים את מרכזי הערכה על ידי מרכז העסקים באופן מלא או לפתח במסגרת התהליך במסגרת משאבי האנוש של החברה מערך מרכזי הערכה עצמאיים.

בניית 'MINI SITE' למיתוג פנימי וגיוס עובדים -

כאמצעי משלים לגיוס עובדים נכון וחיזוק תהליכים של מיתוג פנימי לעובדים הקיימים, ניתן לבנות 'MINI SITE' באתר החברה, מובחן מזה המוצג ללקוחות, המאפשר פרסום מודעות דרושים, ליווי ותמיכה בתהליכי גיוס החברה, או כבניית פלטפורמה לעובדים קיימים, לצורך מתן הודעות לעובדים, פרסום תמונות, אירועים, העלאת מאמרים מקצועיים, הודעות, ליווי תהליכים של מיתוג פנימי ובניית תחושת גאוות יחידה וכולי.

הקמת, התנעת וליווי מוקדים טלפוניים למכירת ושירות לקוחות -

הקמתו והתנעתו של מוקד טלפוני, כמו גם ליווי שוטף שלו, הנה תורה שלמה. קיומו של מוקד טלפוני לא רק כרוך בעלויות גבוהות, באנרגיות ובמשאבים רבים מצד מנהלי החברה, עבודת מוקד נכונה ויעילה יכולה להיות ההבדל בין מנוע יעיל לעסק צומח ופורח לבין בור הוצאות לעסק שסופג הפסדים עד לסגירה. צוות המומחים שלנו יישמח לסייע לכם בשלבי הקמת המוקד והתנעתו: בניית תסריטי שיחה וכתיבת חוברות הדרכה, הקמת בסיסי נתונים ונהלי עבודה, איתור מנהלים ועובדים למוקד, הטמעה טכנולוגית של כלים לייעול העבודה, הדרכות והטמעת עובדים במחלקות, בחינה שוטפת של תפקוד המוקד וייעולו ועוד. ניתן להשתמש בשירות זה גם לצורך ליווי וסיוע למוקדים קיימים.

הקמה וייעול של מערכות דיוור ושימור לקוחות -

על מנת לייעל את הליכי השיווק והמכירה ללקוחות חדשים, וכן את הליך השימור ללקוחות קיימים, שהוא חשוב לא פחות, נשמח לעמוד לרשותכם לבניית מערכי שימור ומועדוני לקוחות וכן לצורך הטמעת מערכות לשליחת מסרונים, ניוזלטרים, הודעות דואר אלקטרוני ועוד. נוכל להעמיד לרשותכם תכנים מקצועיים וכן פתרונות טכניים וצורניים לשילוב המערכות בעסק בדרך היעילה והמשתלמת ביותר.

בניית מערכי גבייה והטעמת תהליכי גבייה בעסקים -

מוכרים, מספקים סחורה והכסף לא מגיע? תהליכי גבייה נכונים הם קריטיים לתזרים המזומנים של העסק ולקיומו בכלל. אם מדובר באדם בודד או במוקד גבייה בעסק, עבודה נכונה של אנשי הגבייה חשובה מאוד לניהולו השוטף. צוות המומחים שלנו ילווה אתכם בהטמעה נכונה של תהליכי בקרת אשראי, תהליכי בחינת לקוחות, ניסוח מסמכי התקשרות ודרישה לבטחונות וערבויות, ויישום תהליכים של גבייה נכונה ויעילה, תוך מתן כלים פרקטיים למדיניות גבייה נכונה ולביצוע גבייה נכונה בפועל.

ייעוץ להקמת עסקים חדשים -

בדרך כלל, המעוניינים להקים עסק חדש מגיעים מלאי רצון ומוטיבציה, אך חסרים להם הידע והכלים הנדרשים כיום להקמת עסק חדש. היועצים המנוסים, שכבר ליוו פתיחת עסקים רבים, יכולים לסייע במקרים כאלה בפתיחת עסקים ובליווי שוטף במהלך חודשי העבודה הראשונים. בין נושאי הייעוץ: פתיחת תיקים ברשויות (מס הכנה, מע"מ, ביטוח לאומי ועוד), כתיבת תוכניות עסקיות לצורך קבלת מימון או ערבויות, נטוורקינג, ייעוץ בהקמת משרד בפועל, גיוס עובדים ראשוני, תוכניות מכירות, שיווק ושירות ראשוניות ועוד.

בדיקת רקע למועמדים -

ישנם תפקידים רגישים וחשובים בחברה אשר מומלץ מאוד לקיים בדיקת רקע למועמדים בטרם קליטתם בחברה, על מנת למנוע מקרי גניבה, הונאה וכו'. בדיקת הרקע, המתבצעת כתוספת לתשאול העובד, נעשית על ידי משרד החקירות מהמובילים בארץ ותחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר, כמובן תוך שמירה על אמינות, מהימנות ודיסקרטיות.

אבחון גרפולוגי למועמדים -

על מנת שנקבל את המועמד המתאים לנו ביותר, ניתן להעזר באבחון גרפולוגי מקצועי, ראשוני או מקיף, ככלי תומך החלטה בדבר קבלתם או דחייתם של מועמדים למשרה. האבחון הגרפולוגי מתבצע בהתאם להנחיות המעסיק באשר לתפקיד ולמטרות ונושאי האבחון והוא מתבצע על ידי הגרפולוגיים המקצועיים ביותר בתחום, כולם בעלי ניסיון ומיומנות בתחום גיום העובדים והתאמת עובדים לתפקידים המבוקשים.

לפרטים נוספים >>>

ביצוע "לקוח סמוי" -

'לקוח סמוי' הנו תהליך בקרה חיצוני לפעילות החברה, במהלכו מתחזים סוקרים שלנו ללקוחות החברה. אמצעי זה מאפשר למנהלי החברה לקבל תמונות מצב 'אמיתית' על חווית השירות והמכירה כפי שהיא מתקבלת בשטח על ידי הלקוח. התמונה המתקבלת יכולה לספק ללקוח תובנות רבות על המתרחש אצלו בעסק ותמונה מקיפה ונכונה יותר על החברה. ניתן לבצע 'לקוח סמוי' למוקדים טלפוניים, עבודת שטח ועוד. מומלץ להשתמש בנתונים המתקבלים מהדו"חות למישוב עובדים ומנהלים, פיתוח תוכניות הדרכה מתאימות על פי הצרכים שזיהינו וליווי תהליכי ייעול בחברה.

הפקת ימי עיון, ימי כיף, גיבושונים ואירועי חברה -

מעוניינים ביום כיף בגליל? שייט בכנרת? יום עיון מקצועי באזור המרכז? סדנאת שדאות במדבר או דווקא אירוע חברה הכולל בר קרח? המפיקים המקצועיים במרכז העסקים של Job Ninja ישמחו להפיק עבורכם ימי עיון, גיבושונים, ימי כיף, סופי שבוע או אירועי חברה, למנהלים, עובדים, או בני משפחה. ניתן להתאים את האירוע לכל מטרה ולכל כיס ולשלב בו תכנים מקצועיים סמויים או גלויים, לקידום העסק.

השירותים מתפרסים על פני מגוון תכנים, על פי צרכי הלקוח: -

גיוס עובדים, הכשרתם והטמעתם, מכירות, שיווק, שירות לקוחות, מיומנויות ניהול, מיומניות עבודה אישיות, תקשורת אישית וארגונית ועבודת צוות, ניהול זמן, מיתוג פנימי, מיתוג חיצוני ושיווק, הגברת מוטיבציה, הגברת תפוקות וייעול תהליכי עבודה, שימור עובדים, מניעת שחיקה בעבודה, התאמת פעילות החברה לעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, יחסי עובד – מעביד, גבייה נכונה, התמודדות עם קשיים כלכליים, אבחון קשיים ונקודות חוזק אישיות או ארגוניות ובניית תוכנית עבודה אישית או ארגונית בהתאם, ייזום, התנעה, הובלה וליווי של תהליכים בחברה, התמודדות עם מצבי משבר ארגוניים, גיבוש, פנאי והעשרה ועוד.


צוות המומחים של ג'וב נינג'ה ישמח לעמוד לרשותך תוך מתן ייעוץ דיסקרטי וללא כל התחייבות.

לפרטים ניתן לפנות למרכז העסקים של Job Ninja בטלפון 03-6207373.